Dne 1. května 2007 byla v Plzni založena Liga proti antisemitismu. Byl jsem jedním se zakládajících členů, protože jsem byl hluboce znepokojen rostoucími projevy antisemitismu a antijudaismu v naší společnosti. Jak paní profesorka napsala, dalšími zajímavými členy Ligy proti antisemitismu jsou např. sionističtí publicisté Benjamín Kuras a Břetislav Olšer, kteří do Eurabie pravidelně přispívají. Sám Olšer o sobě tvrdí: „Eurabia.cz je to nejlepší, co mě mohlo v mém novinářském životě potkat. Jsem velmi potěšen, když mé úvahy vycházejí na tomto webu vedle komentářů takových osobností jako jsou Václav Klaus, Benjamin Kuras, Leo Pavlát a další. Přestože jsem křtěný valašský katolík, judaismus a sionismus považuji za evropský štít proti anachronismu extrémní levice a pseudoislámu, který se svojí fanatickou primitivní arogancí snaží zničit naše křesťanské dědictví. Jsem potěšen, že právě Eurabia.cz stojí v čele neústupných ochránců konzervativních hodnot starého kontinentu…“

Když jsem však reagoval na antisemitský text webu Zvědavec, zmizely nepochopitelně všechny mé texty a fotografie ze serveru Eretz.cz. Šlo o stovky článků a snímků. To vše jen proto, že pan Stwora ze Zvědavce, žalovaný Ligou pro údajný antisemitismus, o mně napsal: „Autor se na mě obrátil po uveřejnění článku Holocaust a jeho čtyřmilionová varianta. Z jeho emailu vyjímám: „Protože se jako novinář zabývám problematikou Izraele a Blízkého východu, dost se mě dotklo a rozezlilo Vaše (myslím tím Vašeho webu) popírání holocaustu. Je to snad jediná věc na světě, která mě dokáže notně rozčílit. Znám osobně desítky Židů, kteří přežili holocaust a jejichž rodiny skončily v plynu. Proto bych Vám navrhl, kdybyste z mých webových stránek otiskl třeba některou z mých reportáží, které jsem shrnul do knížky Přežili šest válek. Více se určitě dozvíte po důkladném prostudování mých stránek. Zdraví Břetislav Olšer

Myslím, že pan Olšer píše zajímavě a stojí za to si to přečíst. Autor si současně přeje, abych jmenovitě uvedl, že je proti popírání holocaustu a toto prohlášení chce zvýraznit. Plním jeho žádost. Sionistický misionář z druhého břehu:Jsem křtěný valašský katolík, který zná Bibli a notně ho rozčílilo, když 4. lateránský koncil v listopadu 1215 vydal oficiální klatbu na Židy za to, že ukřižovali Ježíše. Každé školou povinné dítě přitom vědělo, že Ježíše zatkli Římané, dali mu trnovou korunu, na záda kříž, bičovali ho a nakonec mu probodli hruď. Ne Židé, ale Římané, kteří v roce 70 našeho letopočtu zničili Jeruzalém a Izraelské království a Judeu přejmenovali po úhlavních nepřátelích Židů – Filištincích – na Palestinu. Od té doby se datuje permanentní pronásledování židovského národa, jež vyvrcholilo holocaustem. Toto všechno jsou základní důvody, proč si Židů a židů vážím, ctím je a kdykoli za ně budu svádět urputné šarvátky a polemiky…“

Pak jsem napsal blog http://www.fragmenty.cz/iy099603.html. A paní profesorka neudržela nervy na uzdě, když mj. napsala: „O tom, že filosemitismus je mnohdy jen potlačeným projevem antisemitismu, jsem již psala. Pan Olšer pro tuto hypotézu přináší přesvědčivý důkaz, který bude nyní možné uvádět při výuce. Z takových článků, jaký nyní vydal pan Olšer na Fragmentech, se chce zvracet leckterému normálnímu člověku, navíc je to článek nejen nemorální a zlý, ale také neuvěřitelně hloupý, vykazující nulovou znalost zahraniční politiky a plný paranoických bludů…http://tydlitatova.blog.idnes.cz/c/298681/Z-filosemity-antisemitou-aneb-obraceni-Bretislava-Olsera.html.

Zdržím se dalších komentářů, pominu, že mě nickové nazývají „židobolševikem“, ale zato uvedu část textu Tomáše Peciny:

V románu Gabriela Chevalliera Zvonokosy se vyskytuje postava zapšklé staré panny Eulalie Čubíkové (v originálu Justine Putet, což je narážka na putain, tedy coura), která svým pokryteckým pámbíčkářstvím, s nímž se postaví do čela hnutí proti zřízení obecního pissoiru, baví celé město a nakonec ze svého fanatismu zešílí.

Na slečnu Eulalii jsem si vzpomněl, když jsem se pročítal stránkami blogu Věry Tydlitátové, vyučující religionistiky na filosofické fakultě plzeňské university. Co je tam provozováno, je děsivé: ve svaté válce boje proti všemu zdánlivě nebo skutečně antisemitskému jsou zásadně připouštěny pouze souhlasné názory, kdokoli je odlišného mínění, je – bez práva na vyjádření nebo na obranu – zesměšňován a vysmíván, např. tak, že se zábavně pozmění jeho jméno (Stwůra).

Mrzí mne to, protože sám jsem nikdy k antisemitismu netíhl a moje názory jsou, jak je o mně známo, otevřeně proisraelské. Těžko snáším výklady svých levicových známých o tom, jak zločinnou politiku praktikuje Israel vůči Palestincům, a snažím se jim vždy vysvětlit, že některé věci se prostě, z podstaty věci, jeví jinak z Tel Avivu a jinak z pražské kavárny, a je proto velmi snadné stát se obětí palestinské propagandy. Co V. Tydlitátová dělá, tedy zahanbuje i mne, protože mi může být právem vytýkáno: Ty se Židů v Israeli zastáváš, a podívej se, jak se chovají k druhým zde! To je ale jen odbočka, která nemá pro věc samotnou význam.

Inu, když je však někdo papežštější než papež, může z toho vzniknout fanatická slátanina, nehodná titulu profesorka… http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/376-zloba-slecny-eulalie-aneb-vera-tydlitatova-bojujici.aspx.

http://olser.blog.denik.cz/c/117447/Jak-to-vidi-dekanka-Filozoficke-fakulty-OU-Eva-Mrhacova.html 

 

Izraelské osudy – Tisíc a jedna pravda ve Svaté zemi jako eKniha – (http://www.ereading.cz/cs/detail-knihy/izraelske-osudy?eid=1135