Navrhuji tři pochody Prahou – homosexuálů, pedofilů a heterosexuálů

12. Srpen, 2011 – 10:12
Tak co, Izmaile, také půjdeš jako transsexuál...?  Foto: Břetislav Olšer

Tak co, Izmaile, také půjdeš jako transsexuál...? Foto: Břetislav Olšer

Vůči homosexuálům v podstatě nic nemám, jen to, že se mi jejich anální sex notně ekluje. Ale pokud chtějí registrované partnerství, mají ho mít. Každý sám je strůjcem svého štěstí. Chtějí první pochod Prahou pod názvem Prague Pride, festival hrdosti a tolerance, mají ho mít. Výjímka potvrzuje pravidlo…

Jen bych prosil, v rámci rovnoprávnosti homo a hetero komunit, aby byly pochody Prahou hrdě hnedle tři – v jednom by šli gayové a lesby, v tom druhém heterosexuálové a ve třetím pedofilové. Ať si veřejnost sama rozhodne, jestli se jí víc zamlouvají polonazí homosexuálové s holými zadky, chlapci převlečení za ženské, pak ti, co děti na rozdíl od učitelů opravdu milují, nebo spořádané a vkusně oděné heterosexuálky se svými manžely a dětmi. Oblečení sice charakter nedělá, ale mnohé napoví a lascivnost se nedá zakrýt…

A vše bych doplnil představou o vzniku průmrně slušné české rodiny. Našel by heterosexuální mladík zalíbení v provokativně a spoře oděné dívce, jako ve své potencionální vážné známosti, poté manželky a matky jeho dětí? Kdyby se průvod heterosexuálů oblékl podle vzoru oblečení účastníků Prague Pride 2011, kolik by jeho mužských účastníků považovalo své polosvlečené dívčí partnerky za lehké děvy nevalné pověsti? A proměnila by se v tak vyhlížející ženštinu záměrně nějaká starostlivá matka a věrná manželka?

A v tom je podstatný rozdíl mezi homosexuály a heterosexuály. Těm prvním jde pouze o sexuální akt, aniž by je trápila myšlenka, jestli z toho (ne)bude jeho partner(ka) v jiném vztahu, a jak by toto „své dítě“ vychovávali a jestli by mu nevadila nebetyčná promiskuita jeho „registrovaných rodičů“, kteří svůj sexuální život berou bezstarostně, bez myšlenky na rodičovské závazky, konzervativní hodnoty a z nich vyplývající povinností.

Ano, už slovo „registrace“ zcela jasně vymezuje mantinely homo a hetero vztahů. Registrujeme se jako voliči, účastníci soutěží nebo pro pořadí při čekání na byt či na registrační značku automobilu. Kdysi existovaly registračky na vrátnicích fabrik. Každý si „píchl“ a bylo to… Stejně tak ani registrovaná partnerství neuzákoňují nic, co by vedlo mezi dvěma jedinci k něčemu zodpovědnému a povinnému pro jejich život. Hodnotově je registrované partnerství s nulou na kontě ničím proti sňatku či vztahu heterosexuálů, ať už „žijí na hromádce“ nebo na „psí knížku“…

Pořád jde o vztah, který bedlivě kontroluje zákon. A ve hře je svědomí i soudnost otce a matky. Dva homosexuálové se spolu vyspí a co dál? Žádný problém s těhotenstvím, nevěrou a z ní vyplývajících povinností před zákonem, alimenty počínaje a odpovědností za jejich činy konče. Proto jsou vztahy mezi homosexuály z hlediska psychologie promiskuitnější a vulgárnější, i když víme, co dokáží rekordmani mezi heterosexuály. Víc než u jiných endorfiny posedlých párů však u homosexuálů převládá chemie sexuálního pudu. Proto právě mezi nimi je nejvíc viru HIV a nemoci AIDS…

A je tady další mediální bomba. Nácek, fašoun a rasista. Kdo? Personální šéf ministerstva školství Ladislav Bátora, co napsal spolu s dalšími představiteli iniciativy D.O.S.T. velvyslanci USA v ČR Normanu Eisenovi, že nesouhlasí s jeho podporou pochodu homosexuálů v Praze. A premiér Nečas submisivně leze Normanu do zadku, po vzoru homosexuálů, přestože má v Rožnově heterorodinu a čtyři dětí.

„U pana Bátory nejde o nic osobního. Není to tedy otázka toho, zda se mi líbí, nebo nelíbí. (Božíčku… pozn. autora). Člověk, který kandidoval za Národní stranu, v administrativě, v jejímž čele stojím jako předseda vlády, nemá místo. Za tím si stojím,“ uvedl své vyznání lásky panu Bátorovi premiér a dodal: „Vědomě kandidoval za stranu, která je extremistická.“

Bátoru a další podepsané prý mrzí, že se Eisen jménem státu, který „nám stál po boku v boji proti komunismu“, angažuje ve prospěch nátlakových organizací, jejichž ideologie prý vykazuje podobné rysy sociálního inženýrství jako marxismus-leninismus. Pražský pochod homosexuálů a příslušníků dalších sexuálních menšin zakončí pětidenní festival Prague Pride, pořádaný platformou PROUD, která chce bojovat za práva homosexuálů či transsexuálů. Pokud nejsou homosexuálové devianti, pak transsexuálové jsou úchylkou přímo kolosální.

Avšak je tu ještě paní Šiklová, co potvrzuje, že Ladislav Bátora je extremista, který se “provinil” tím, že kandidoval jako nestraník za Národní stranu. Mgr. Ing. Bc. Ladislav Bátora, Ph.D. (59) je nyní předsedou konzervativní euroskeptické Akce D.O.S.T. – Důvěra – Objektivita – Svoboda – Tradice. Je třeba vznést dotaz na adresu paní Šiklové: “Kdy vyhlásíte, že extremisty byli či jsou také Jožka Fischer, Juan Barrozo, Kurt Waldheim či papež Benedikt XVI….? Člen extrémní levice, maoista a hvězda marx-leninistické studentské federace, dorostenecké to líhně portugalských komunistů, registrovaný člen SA (Sturmabteilung) a člen Hitlerjugend a letectva Třetí říše… A co Sarkozy, který vyhání rumunské Romy zpět domů…?”

Proč se tedy zrovna Bátora ocitl v ústech Šiklové? Že by uražená feministická ješitnost, jelikož její nedávný televizní oponent prohlásil – „raději Boženu Vikovou-Kunětickou než Jiřinu Šiklovou”. (Feministka Kunětická se zapojila do politiky za mladočeskou stranu a v roce 1912 se stala první českou političkou zvolenou do zemského sněmu za volební obvod Mladá Boleslav – Nymburk.)

Paní Šiklová navíc prohlásila na obhajobu svého členství v KSČ: „Já jsem mohla jít úplně proti, nebo se pokusit dění ovlivnit. Anebo pasivně přežívat, neomočit se – nikdy, v ničem – a dnes ‘moudře’ kritizovat všechny a všechno. Ale já jsem aktivní člověk! Byla jsem přesvědčená, že je možné komunistický systém zevnitř reformovat. Na podzim roku 1967 přemlouvala své spolustraníky, aby z KSČ nevystupovali, ale zůstali tam a podpořili tím tu část, která se snažila o reformu. V roce 1968 se stala funkcionářkou a vedoucí stranické skupiny KSČ na FF UK…

Krvavý incident, ke kterému došlo minulou neděli v non-stop baru v Purkyňově ulici v centru Nového Boru na Českolipsku, začal spor obsluhy baru se dvěma romskými mladíky kvůli hraní automatů. Barmanka po nich chtěla předložit občanské průkazy, což mladíci neučinili a ženu počastovali urážkami. Následnou šarvátku nakrátko ukončili hosté baru, kteří se barmanky zastali a mladíky vyvedli. Mladíci se za několik minut vrátili s posilami a hosty surově napadli mačetami a obušky. Třiatřicetiletý muž s vážným zraněním hlavy po ráně mačetou se podrobil náročné operaci, další dva hosté baru z krvavého útoku vyvázli s o něco méně závažnými zraněními.

Bude pan Batora protestovat na ochranu gadžů před těmito romskými násilníky? Jasně, že bude. Je to přece rasista, fašoun a extrémista, co měl kdysi chuť kandidovat za Národní stranu a dnes nadává na homosexuály a transsexuály. Bídák jeden neregistrovaný… Jak pravil Orwell: “Diktatura se nenastoluje proto, aby zabezpečila revoluci, nýbrž revoluce se dělá, aby zabezpečila diktaturu…”

Inu, jsou dvě nerozumné věci: mlčet, když je třeba mluvit, a mluvit, když je třeba mlčet. (Lidové přísloví)

Izraelské osudy – Tisíc a jedna pravda ve Svaté zemi” jako eKniha – (http://www.ereading.cz/cs/detail-knihy/izraelske-osudy?eid=1135).

Reklama:
  1. 7 reakce na “Navrhuji tři pochody Prahou – homosexuálů, pedofilů a heterosexuálů”

  2. K paní Šiklové: Ona patří k těm, co se potřebují prosazovat stůj co stůj, stejně jako ono teplé společenství se svým ´hrdým´ karnevalem. Paní se nespokojí – jako bývalá aktivní komouška – s odchodem skromně do ústraní, což soudný člověk udělá, ale musí být vidět a slyšet. Stejně, jako ti teploušové. Každé téma je jí dobré, aby mohla svými rozumy nás hejly poučovat a vychovávat. Protivná ženská (není sama)!

    od vok v Srp 12, 2011

  3. Té milé soudružce jsem věnoval také jeden blog – http://olser.cz/2796/kdyz-siklova-premlouvala-sve-spolustraniky-aby-nevystupovali-z-ksc/

    od olser v Srp 12, 2011

  4. Vy jste vůbec nepochopil správný význam přesné podstaty rozdílů, které ve svém blogu mezi homo a heterosexuály uvádíte.Filosofifický, biologický a psychologický význam vzájemné odchylky mezi homo a hetero spadá do kategorie jediného a to eticky zcela únosného rozdílu, totiž toho, že hom. partneři spolu nemohou splodit děti.Objektivně vzato, i ten se místy stírá, protože i heterosexuální páry zůstávají z různých důvodů bezdětné a také nezasahujeme do práva jejich soukromí a nevytloukáme z nich, proč tomu tak je. Podstatou člověka je dále jeho duše a úroveň její spirituality.
    Cit nasměrovaný homosexuály tzv. chybně je vrozenou odchylkou, niko-li úchylkou, deviací, druhem nemoci.Proč k této odchylce řízené přírodou a Bohem nevíme, nemáme tudíž absolutně právo tuto skutečnost lidským rozumem soudit. Veškeré věci, které se pak na zemi dějí, jsou prostě výzvou k potlačení vlastního ega, zdokonalování sebe v morálním a etickém slova smyslu. Sem docela určitě patří také tolerance k odchylkám,které nikomu neškodí.Resp., toleranci a soucitu, nejdůležitějšímu druhu citu na zemi, se člověk učí právě od respektu vzájemných lidských rozdílů. Má snad kdoko-li normální námitky vůči této cestě, jediné možné v rámci dalšího důstojného přežití našeho lidského druhu ? Pokud ano, pak může laborovat jako pán v komentáři výše, což není nic jiného, než stojatá voda jeho zaseknutého ega, vytvářející a podporující začarovaný kruh intolerance.

    od Hana Bartošková v Srp 16, 2011

  5. Část druhá mého příspěvku je věnována samotnému karnevalu zvlášť.Vstoupíte-li do galerie ke shlédnutí výtvarných děl, můžete se zde setkat s náznaky lidské sexuality ve všemožné pestrosti uměleckého stvárnění.Za etický dopad své tvorby na návštěvníka ručí jaksi autor sám a rozhodně se vždy nesetká s všestranně příznivým ohlasem ze strany veřejnosti.Hranice mezi tím, co ještě není perverzní a co již ano, je často velmi křehká.Jak bude vnímána, je dále věcí osobních kulturních norem uživatele a jeho vnímání díla na základě těchto norem. Vše je v pohybu, i člověk se vyvíjí, čili někdy svou normu po určitém čase posune trochu jinam. Člověk – umělec má stále právo experimentovat a v našem většinovém hetero světě se tomu nikdo jaksi nediví.Karneval gejů a leseb byl také podobným experimentálním počinem a byl zacílen k určité demonstrativnosti projevu. Proč, to zde nemusím samozřejmě rozvádět.A nemusím také zdůvodňovat podtext této radostné a nenásilné demonstrace, který byl v tomto případě samozřejmě jak jinak, než sexuální.

    od Hana Bartošková v Srp 16, 2011

  6. Děkuji za obsažné poučení. V připojených odkazech na své minulé blogy obhajuji adopci dětí homosexuály, kdybyste četla vše, zjistila byste dál, že nepokládám homo za nemoc a proč…

    od olser v Srp 16, 2011

  7. K textu i komentářům: zamyslel jsem se nad homosexualitou vyjádřenou pomocí známé čínské monády jinu a jangu (kruh s dvěma kapkami-černé a bílé): jin je žena, jang je muž, jejich spojením se tvoří celek monády. Podle mého pochopení to právě tak má být a právě tak je to správné. Ale – v každém jinu je malá (dvouprocentní?)tečka z jangu a v každém jangu je malá tečka z jinu. Tj. jde o 2+2% odlišnosti – tj. o tu 4% homosexuální menšinu. Podle mého pochopení to právě tak má být a právě tak je to správné – ukazuje (vymezuje) i to, co je odchylné. V tom 2% vymezení vlastně vhodně doplňuje tu 98% většinu. Čím? Právě tím, že ukazuje, že jde o odchylku, která při větším rozšíření je destruktivní pro dané společenství (lidí, zvířat). Problém je, když 2%, které mají být výstrahou, se z vyjímky snaží udělat pravidlo tím, že říkají – jsme normální. Nejsou. Odchylují se od 98% mužů (žen). Jde o odchylku, kterou plně toleruji, pokud se nehlásí právě ono „homosexualita je normální“. Plně toleruji homosexuály, pokud se chovají podle základních norem společnosti. Jsem ale proti rozšiřování názoru „zkuste to, protože je to normální, máme demokracii, tak mohu jít nahý na nahou párty“. Ta nahá párty byla tedy zrušena, ale polonahý, obscénní průvod ne. Jde o přestupek -veřejné pohoršení? Hranice se špatně nalézá, protože se stále posunuje. Ale jak dopadne žena, která se bude procházet po městě s odhalenými ňadry, nebo nudista, který vyjde z pláže? Takže – homosexualita, sexualita, nudisté, automobilisté atd. mají mít své vymezení. Sexualitě patří soukromí. Pokud se někdo ohání demokracií, moderní dobou – nepochopil nebo mate.
    Umělec má právo experimentovat – pokud je to neomezené, jde o stejné nepochopení. Potom bychom se mohli ve všech oblastech života odkazovat na to, že mohu experimentovat ve všem, s čímkoliv a jakkoliv (to právě tyto veřejné akce homos. chtějí lidem navodit). To, že je něco nenásilné a někdo se z toho raduje neznamená, že je to dobré. Podvodník se může radovat z podvodu a oslavovat jej, protože podvod je nenásilný.
    Odchylka je úchylka, alespoň např. Wikipedie mi vyhodila: obecně použité slovo odchylka ve významu abnormalita, anomálie, deviace, odklon, porucha, rozdíl, úchylka, variace, vychýlení. Word mi pak nabídl dále ještě neshodu,odlišnost. Prostě – vyjímka se v případě
    Dalo by se argumentovat dále, ale to zásadní snad bylo řečeno a bylo to řečeno až moc dlouze.

    od Boob v Srp 16, 2011

  8. O co víc se mi líbí komentář pana Booba, o to méně té paní. Ano, tolerance je správná, potřebná a nikdo rozumný ji nezpochybňuje. Jenže s ´karnevalem Hrdosti´ to nemá nic společného. Je to agrese, oslava deviace. Není to ani žádný „experimentální počin“ (či dokonce umělecký!!). Cením si oněch odlišně orientovaných spoluobčanů, kteří tento nehezký cirkus bojkotují a odsuzuji ty hlupáky, kteří si z nedostatku soudnosti přiživují publicitu. Protože nechápou, že tyhle rejdy + další absurdity (např. multi-kulti-korekt-politika) narušují základní společenské normy a napomáhají k destrukci naší civilizace.

    od vok v Srp 16, 2011

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *