Byli jsme před Německem, budeme i po něm, myslí si zřejmě John

9. Říjen, 2010 – 17:18

Vím, že nic nevím. Urazím zřejmě filosofa Sokrata, ale asi takto by se dalo charakterizovat myšlenkové pusto v hlavě Radka Johna. Opomenu-li jeho svazáckou a korupční minulost prominentního žurnalisty, jímž se chlubili komunisté, když dokazovali, jací jsou demokraté a pustí ho na stáž i do USA, musím konstatovat, že takového slona v porcelánu jsem ještě nezažil…

Nepochopil, že jedno rozbité sklo a vyvrácený kontrolní rám ve vstupu na MV je pouze zlověstná předzvěst občanské neposlušnosti, kterou sám vyprovokoval vyhazováním policistů z práce a snižováním platů těm, které ještě z milosti u policie nechal.

Přežil v Mladém světě ve zdraví normalizaci i sovětskou armádu v Čechách. Naparoval se i v TV Nova a dnes se culí z billboardů, na nichž oznamuje, tento tvůrce „Světa pojištěnce“ za skoro sto milionů Kč ročně, jaký je odhodlaný bojovník proti nemravným zakázkám. Zásluhou svého zběsilého populismu nechat vytvořit stranu Věci veřejné a stal se ministrem vnitra. Málokterý kozel se tak snadno stal zahradníkem. A svoji „kompetentnost“ začal okamžitě projevovat svojí typickou žoviální hantýrkou. Snížila se mu nadváha; ne však tělesná, ale duchovní.

Připomeňme si, jak napřed Kristýna Kočí v Otázkách Václava Moravce bojovala jako lvice s ultimativním požadavkem na obsazení ministerstva vnitra svým šéfem Radkem Johnem. V opačném případě nepůjdou VV do vlády a basta. Absolutně. Proč to? Prý aby John z pozice ministra vnitra dohlédl na protikorupční opatření, které jsou jedním z hlavních bodů programu Věcí veřejných. Cha, cha… aby mohl zloděj křičet: Chyťte zloděje?

„Ano, nyní uvidíte, jak je možné vydávat anabolika za vitamín C…“ řekl Radek John v úvodu pořadu Na vlastní oči, který vysílal v roce 2000 reportáž o kondičním trenérovi Vítu Chaloupkovi. Celá reportáž byla nestoudně sestřihaná, Vít Chaloupka v ní stál vedle dealera anabolik, kterému zakryli obličej, a anaboliky postiženého vzpěrače. Jakoby Vít sám doping prodával. Ihned volal Libuši Šmuclerové, tehdejší programové ředitelce TV Nova, které vylíčil, jak byla o něm natočená nepravdivá reportáž. Bylo mu však jen lakonicky řečeno „Pane Chaloupko, tak se s námi suďte, my na to máme celý advokátní aparát…“ John se mu pak až po čtyřech letech omluvil. Prý on nic, on muzikant, co údajně netušil, že jeho nohsledi mu dodali mylné informace…

Zkraťme to; stal se mistrem vnitra, jen aby ukojil své ego a znovu rozvířil uzavřenou kauzu s Kajínkem, kterou mu zrušili jako šéfredaktorovi TV Nova. A přestože je kasa jeho úřadu prázdná, velkohubě pronesl svoji vizi o zlikvidování korupce pomocí agentů provokatérů: “Korupčník si řekne o peníze, policie mu je dá, ale on se raduje tři vteřiny, protože pak je zatčen…” Aby toho nebylo málo, chce zrušit cizineckou policii, aby půl milionů cizinců u v Česku mělo konečně pokoj od dotěrných policajtů.

Radku Johnovi leží na srdci rovněž spokojenost českých řidičů, co si mu prý v dopisech stěžují na namátkové kontroly v sousedním Bavorsku a dalších spolkových zemích a vadí jim zejména osobní prohlídky. Rád se staví do pozice mluvčího českého národa: „Čeští občané váží, že nebudou jezdit přes Německo. Proč se nechat šikanovat? Pro Německo to může znamenat, že se budou čeští občané té zemi vyhýbat,“ řekl namyšleně, aniž by tušil, že ze sebe opět udělal pitomce.

Češi totiž přes Německo jezdit stěží přestanou. Podle dopravních odborníků by to byl nesmysl. Radek John asi netuší, že dnes existují pouze dva hlavní tahy na západ; jeden přes Německo a druhý přes Rakousko. Český řidič při cestě například do Francie či Nizozemska a Belgie by musel trasu složitě přes Rakousko objíždět, tvrdí šéfové z Ústředního automotoklubu. Je jsem mnohokrát do Paříže a musím vše potvrdit, tak jako každý normální řidič, jsme jezdili přes SRN. Kdoví čím a jak jezdí Radek John…

Šoféři nákladní dopravy budou samozřejmě dál jezdi přes Německo, jelikož jsou v něm tarifní ceny mýtného pro nákladní auta menší než v Johnem „kompetentně“ navrhovaném Rakousku. A osobní auta? Ty na dálnicích v Německu neplatí vůbec žádné poplatky, zatímco Rakousku jsou naopak povinné dálniční známky.

Pan John asi nikam nespěchá. Ani nemá kam. Tryskem pelášil za svým vysněným prokajínkovským postem ministra vnitra, a když ho úspěšně dosáhl, má „fajront“. Ke všemu mu nedochází, že naopak řidiči jsou v zajetí rychlosti a času, za který jsou dopravci schopni zboží dodat. Většina dodávek je „just in time“, což znamená, že dodavatel zboží, které se může zkazit, musí přivézt zákazníkovi přesně na den, či dokonce přímo na dopoledne nebo odpoledne. Ani to asi pan ministr vnitra nedomyslel.

Tak, jako ostatně řadu jiných věcí veřejných, které jsou pro něho „španělskou vesnicí“, stejně jako ty české a jejich bezpečnost. Tak to je politika v globálu. Jak to bylo pohádko? Že zabloudilo kuřátko…? Ale napřed to byla prostředníková „jednička“ z Kalouska, pak ústavní mamonářství Melčáka, mindráky Topolánka, antiobézní aktivity Paroubka, úlisnost lidovce Svobody, milion na hazard Dolejše, trochu biomasy s mnohamilionovým kšeftem za emisní povolenky Bursíko-Jacques a nakonec miliony jako „předplatné“ ministrů z ABL – VV…

Jak už řekl František Palacký-John, když měnil své názory a místo fráze: …“kdyby státu rakouského nebylo již od dávna, musili bychom v interesu Evropy, ba humanity samé přičiniti se co nejdříve, aby se utvořil“. přišel s objevným: „Byli jsme před Rakouskem, budeme i po něm…“ Vyděrači opět mění barvy; ze zelené na modrou svazáckou…

Jak to vymyslet, aby se John nažral a Kajínek zůstal celý (ne)vinný…?

Politika je vlastně jedna velká sranda, proč si to nepřiznat…?

http://www.petr-kral.com

Reklama:
  1. 1 Trackback(s)

  2. Led 15, 2016: hampton bay

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *