Soulož lstí a klamem, aneb Obřízku mají Židé i muslimové…

22. Červenec, 2010 – 23:59
Kdo by sváděl ženy bez sexappelu...?       Foto: Břetislav  Olšer

Kdo by sváděl ženy bez sexappelu...? Foto: Břetislav Olšer

Osmadvacetiletý izraelský Arab Sabar Kašúr z východní části Jeruzaléma stráví ve vězení osmnáct měsíců za sex s židovskou ženou. Při seznámení jí totiž zatajil svůj původ i vyznání a naopak tvrdil, že je starý židovský mládenec, co hledá vážný vztah. Izraelský soud ho kvůli tomu shledal vinným ze znásilnění skrze podvod. 

Dobrovolná soulož pomoci lsti se v soudních síních v Izraeli řešila už roku 2008, kdy nejvyšší soud potvrdil rozsudek nad Zvi Slejmanem. Své oběti lákal na slib zajištění bytu, protože se vydával za úředníka ministerstva bytové výstavby. Nebylo to však z rasových důvodů, ale pro chtíč. Navíc jak se vyznat; muslimové i Židé mají obřízku. Ale jsme lidi, ne zvířátka, co se řídí pouze pudem…

Právnička Abír Bakírová z organizace Adalah, která chrání práva izraelských Arabů, považuje rozsudek nad Kašúrem za nebezpečný precedent. „Rozsudek dává najevo, že když „rozumná“ židovská žena ví, že dotyčný muž je Arab, do postele s ním nepůjde. Je to zasahování do velmi intimního a osobního rozhodování,“ řekla.

Zvláštní uvažování. Každá „rozumná“ evropská žena ví, že když je dotyčný muž Arabem, jedním z více než 20 milionů muslimů na starém kontinentu, je jasné, že s ním sex mít nebude. Rasa nerasa. Zvláště když zná osudy svých krajanek zamilovaných v Afghánistánu, Iráku či Íránu. Je určitě seznámena s heslem islámu: „Zalidníme Evropu našimi dětmi. Porazíme bezvěrce dělohami našich žen!” Tyto věty neřekl žádný středověký islámský sexuální maniak, ale v roce 1974 prezident Alžírska Boumedienne.

Je tedy zmíněný dobrovolný sex na základě podvodu trestným činem? A je trestným činem případ, kdy se v noci vloupal do domu násilník, využil toho, že z ložnice si do kucnyě odskočil manžel od své ženy, a vetřelec si ve tmě lehl k jeho ženě a ta v domnění, že jde o jejího muže, dobrovolně se s ním pomilovala. Než je vyrušil vracející se manžel a byl poprask…

V případě Araba Sabara Kašúra je však otázka, zda to byl první případ zneuctění ženy lidu Knihy. Jestli se kvůli tomu speciálně nenaučil též hebrejsky, i když má-li izraelské občanství, měl by mu být ivrit samozřejmostí. Existují však skutečné a mnohem horší hrozby. Nedávno jsem tuto kauzu připomínal; egyptská právnička Nagla Al-Imám doporučila, aby arabští muži začali sexuálně obtěžovat židovské ženy jako prostředek k donucení Židů, aby odešli z Egypta a Izraele.

„Podle mého názoru je sexuální násilí spravedlivé chování pro všechny Araby a není na něm nic špatného… je to nová forma odporu.“ řekla Al-Imáma a upřesnila, že její „způsob odporu“ nezahrnuje znásilnění, pouze sexuální obtěžování….

Podle její zvláštní úvahy nemají izraelské ženy vůbec právo reagovat. Bojovníci hnutí odporu nebudou znásilnění ani iniciovat, protože jejich morální hodnoty jsou prý mnohem vyšší. Nicméně pokud k tomu dojde, Izraelky nemají ani právo vznášet jakékoli námitky. Stačí jim říct: Opusťte Egypt, Izrael a jím okupovaná území a my vás neznásilníme! Vskutku originální řešení, jak způsobit humanitární čistku, možná další “konečné řešení židovské otázky…”

Severoitalské Varallo je jediným městem na Apeninském poloostrově, kde od minulého měsíce hrozí pokuta za nošení muslimského burky, zahalujícího celou postavu. Francie zase odmítla udělit občanství muži, který nutil svoji ženu nosit islámský závoj. Podle francouzského ministra pro migraci cizinec odmítal principy rovnoprávnosti mezi muži a ženami a své manželce, Francouzce, dovolil vyjít ven pouze se zahalenou tváří. Odmítal rovnoprávnosti mezi muži a ženami. Oděv, který halí ženu od hlavy až k patě, symbolizuje zotročení žen, je to znamení jejich podřízenosti a podrobení mužům.

A přidali se v těchto dnech také Belgičané. Dolní komora belgického parlamentu právě schválila zákaz nosit na veřejnosti oděvy zcela zahalující postavu, a to nejen ve veřejných budovách, ale i běžně na ulici. Belgie tak bude zřejmě první zemí, která tento zákaz zavede. Opatření je namířeno třeba proti burkám (závojům zcela zahalujícím obličej) či nikábům (závojům, které na rozdíl od burek nezahalují oči), tedy obecně proti oblečení části muslimek.

Když se tedy muslimové brání rozhodnutí izraelského soudu, má to islámskou logiku. Každý totiž ví, jak se se znásilněnými dívkami jedná v zemích vyznávajících islám. Násilník je hrdina, zachraňující pošpiněnou rodinnou čest, znásilněná žena je pak ostuda rodinného krbu a čeká ji přísný trest. Pokud by se ale muslimka chtějí vzdát své islámské víry, čeká ji smrt z ruky vlastního otce dozajista. Pokud je však Boží vůlí kamenovat dívky, jelikož byly znásilněny, a násilníky brát jako spravedlivé ochránce rodinné cti, říkám: Alláhu akbar, ale nechci… asi je to vše proto, že sám Prorok měl nad míru složité jméno a byl z něho mírně frustrován:

Muhammad ibn Abd Allah ibn Abd al-Muttalib ibn Hashim ibn Abd Manaf ibn Qusai ibn Kilab ibn Murra ibn Ka`b ibn Lu’ay ibn Ghalib ibn Fahr ibn Malik ibn an-Nadr ibn Kinana ibn Khuzaimah ibn Mudrikah ibn Ilyas ibn Mudar ibn Nizar ibn Ma`ad ibn Adnan…

Co by se stalo, kdyby byl izraelský Arab Sabar Kašúr Žid, co by pouze předstíral, že je muslim a měl sex s muslimkou? Byl by usvědčen ze znásilnění? Samozřejmě že ne. Ovšem co by se stalo s muslimkou, která by zhřešila s Židem nebo s kýmkoli, kdo by nebyl jejím mužem a bezvěrcem…?

Dívku Aišu Ibrahim Duhulovou ukamenovali za údajné cizoložství v somálském přístavním městě Kismayo. A nebylo jí 23 let, jak původně informovala místní média, ale pouhých třináct. Desítky mužů ji kamenovaly na stadionu před zraky několika tisíc diváků. Dívka byla obviněna z cizoložství poté, co řekla, že ji znásilnili tři muži. O něco lépe dopadla dívka z al-Qatif. Se svým známým byli totiž obviněni na základě provinění khilwa, vycházejícího z muslimského práva šaria, za to, že se jako osoby rozdílného pohlaví sešli sami v soukromí automobilu, aniž by byli v bezprostředním příbuzenském vztahu. Děvče a její přítel byli poté přepadeni sedmičlenným gangem. Mladík byl po potyčce propuštěn, ale dívka byla poté zločinci čtrnáctkrát znásilněna. Rozsudek pro ni byl z původních 90 ran bičem zvýšen na 200 ran a 6 měsíců žaláře.

Na západě Afghánistánu příslušníci radikálního hnutí Tálibán veřejně zbičovali a následně zabili těhotnou ženu, kterou obvinili z cizoložství. Tálibové ženu tři dny věznili, zastřelena byla v neděli poté, co dostala na dvě stě ran bičem. „Stalo se to na veřejnosti. Přestože si někdo nestěžoval, vláda incident vyšetří,“ uvedl policejní mluvčí Abdul Džabar. Žena byla vdovou a bylo 48 let. Muž, který s ní měl poměr, utekl.

Další podobný zločin je z dubna roku 2008 a udál se – v Česku. Třicetiletého Syřana napřed úřady vykázaly kvůli domácímu násilí z bytu, kde žil se svou o deset let starší družkou. I přes zákaz se vrátil domů a ženu ubodal. Hájil se tím, že… „u nás v horách (v těch syrských), pokud muže žena ponižuje, má právo ji zabít…”

“Zatímco nevěřící (kuffar) budou vystaveni nekončícímu mučení a bolesti pekelných propastí, muslimové se budou těšit z požehnání a pohodlí ráje, bez nejmenších obav a starostí. Nevěřící si je nemohou nárokovat, protože jsou slíbeny pouze muslimům. Z tohoto důvodu mají muslimové silnější motivaci k boji a měli by tak činit s větším rázem a nadšením…”

Doufám, že ani za tyto mé citace Koránu na mě nikdo neuvalí pokutu nebo, nedej Alláhu, ani fatwu, aby mě mohl kdejaký muslim za slib protekčního místa v ráji klidně zabít, zvláště když znovu připomenu popis vraždy ukamenováním, jak probíhá v Islámském státu Íránu, samozřejmě podle práva šaríe…

“…Zuřivá lůza zabalí odsouzence k ukamenování do bílého prostěradla, svážou mu ruce i nohy a strčí ho hluboké jámy, zasypou do poloviny těla, aby byl zbytek k dispozici jejich kamenům… Ty nesmí být ani malé, ani příliš velké. Aby smrt přicházela pomalu, bolestně, aby si chudák cizoložník vytrpěl své. Nejlíp ho trefit do hlavy, týla, nosu, do čela nebo očí…”

Islám však funguje také kultivovaně, ne vždy kamenuje podle šárie, stačí sofistikovaná diskriminace a to jen proto, že se někdo narodil v Izraeli. Právník Naglaa al-Imám svoji klientku, filmovou producentku Nahu Rošdy, kterou obhajoval v případu jejího sexuálního napadení, opustil poté, co zjistil, že se narodila v izraelské Jafě, kde stále žije její otec.

Advokát nyní bude zastupovat útočníka Džibríla, a je jasné, že přitom zneužije informace, které mu Rošda v plné důvěře sdělila. Rošdy obvinila Džibríla ze svého napadení v červnu 2008. Uvedla, že ji chytil, když šla po ulici, srazil na zem a pak ji sexuálně obtěžoval. Rošdy dodala, že kolemjdoucí jí odmítli pomoci, přestože křičela o pomoc, a jen se zastavili, aby se dívali. Rošdy poté pohnala útočníka k soudu. Podařilo se jí prokázat napadení a útočník, třikrát sláva Alláhovi, byl odsouzen k trestu tří let vězení a k pokutě 5.001 egyptských liber.

Egyptské středisko pro ženská práva uskutečnilo v zemi průzkum o sexuálním obtěžování. Dvě třetiny mužů se přiznaly k takovému způsobu obtěžování žen a 83 % žen uvedlo, že bylo takto obtěžováno. Polovina z nich sdělila, že harasmentu čelí denně… Přestože to mají zvláště snoubenky moc složité. Muslimský snoubenec může ze své muslimské snoubenky vidět pouze její tvář, ruce jen po zápěstí a nohy pouze po kotníky. Snoubenka je na tom podstatně líp; může vidět na svém vyvoleném nohy od kolen dolů a vše od pasu nahoru. A pokud chtějí snoubenci odejít spolu na odlehlé místo, musí je doprovázet muhram, tedy strážce počestnosti, obvykle příbuzný ze snoubenčiny rodiny.

Islámská právní rada v saudskoarabské Mekce zakázala využívat texty koránu jako znělky v mobilních telefonech. Při zapínání mobilu by mohl být posvátný text nevhodně přerušován, nebo by zněl na nepatřičných místech. Co kdyby verše z mobilu zazněly ve chvíli nejintimnějších sexuálních hrátek, nebo třeba při vykonávání tělesné potřeby či těsně před vykonáním sebevražedného útoku…?

Udělejme si malou sumarizaci, kdo světovému míru víc škodí – islám nebo judaismus a jejich nadržení muslimové či Židé? Statistika hovoří jasně, že z miliardy a dvě stě padesáti milionů vyznavačů Koránu je jich fanatických asi devět set milionů, zatímco ze současných zhruba 15 milionů Židů na světě je jich ortodoxních asi dvacet procent, tedy cca tři miliony. Takže to máme poměr rizika pro ženy asi šedesát ku jedné, resp. šedesát muslimských úchylů na jednoho židovského…

Na závěr by se hodila anekdota. Tuhle určitě znáte, ale dobrých vtipů není nikdy dost:

Šel mladý muslim po cestě a před ním kráčela jeho žena. Uviděl to starý imám a rozhořčeně kroutil hlavou:

„Děláš ostudu islámské tradici, podle níž je žena jen polovinou muže a musí kráčet nejmíň pět metrů za svým manželem…“ durdil se imám.

„Jo, milej zlatej. Když psal Prorok Korán, nebyly ještě cesty zaminované…“ odvětil mladý muslim…

Reklama:
  1. 3 reakce na “Soulož lstí a klamem, aneb Obřízku mají Židé i muslimové…”

  2. Milý pane, jen jste přeložil včerejší pořad z BBC. Nevím, jestli nepodléhá autorským právům….
    Pěkný letní čas
    Mgr. Marta Šedinová

    od Marta Šedinová v Čec 23, 2010

  3. Milá paní, BBC jsem už čtyři roky od mozkové příhody nesledoval, ale musí to být bezva pořad, když tam dokáží vysílat tak inteligentní věci. Navíc mi po mrtvici zcela selhává schopnost hovořit jako dřív anglicky či francouzsky. Nevím,jestli je nemám žalovat o autorská práva já. Nejen moje původní statistika islámsko-judaistická by si to zasloužila. I já Vám přejí pěkný letní čas.

    od olser v Čec 23, 2010

  4. Je to naprosto správné rozhodnutí soudu. Při intimním vztahu se nemá lhát, jinak je to podvod. Kdyby se Žid přetvařoval za muslima a měl s muslimkou sex, tak by ji její muslimská rodina zavraždila ze cti, aby smyla tu pohanu.

    od Hana Lukešová v Čec 23, 2010

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *