Lhoťan 3

25. Únor, 2017 – 15:04

Reminiscence na téma Lukáš Lhoťan, do roku 2012 člen Muslimské obce v Brně, aneb Když jen hlupák a radikální muslim nemění svůj názor; pokud to ovšem není jen proto, aby bral vrch jeho populismus…?

Kdo byl a nyní je Lukáš Lhoťan? Sepsal jsem reminiscence na toto téma a dodal, že jen hlupák a radikální muslim nemění svůj názor. Stejně jako už jen bývalý muslim a dnes autor knihy „Islám a islamismus v České republice“, bývalý redaktor židovského webu Shekel.cz, analytik Da Vinci Prague Institute o.s.

Od roku 1998 do roku 2010 spolupracovník předsedy českých muslimů Muneeba Hasana Alrawiho, do roku 2012 člen Muslimské obce v Brně, absolvent poutě do Mekky, vzdělávacích kurzů o islámu saúdskoarabské World Assembly of Muslim Youth, absolvent studijního pobytu v USA The International Visitor Leadership Program (2010), kde studoval program na téma „mezináboženský dialog a komunitní aktivismus“.,,

Takové je curriculum vitae Lukáše Lhoťana, kdysi fanatického muslima, dnes odpůrce islámu, jehož život tvoří příběh muslima nemuslima, zakladatele nevládní organizace Česko-muslimský institut. Život, v němž ještě jako muslim podal žalobu na tehdy ještě premiéra Miloše Zemana pro urážku islámu, který nazval anticivilizací… Nelíbili se mu též jiní politici: Bohužel video Davida Macka, jak horuje proti islámu již dnes není na youtube dostupné … Ale můžete se na něj podívat zde.

Před časem jsem v Britských listech objevil Lhoťanův článek – „Primitivní skandalizace islámu v českých médiích“. Zapátral jsem tedy po tomto svérázném mladému muži, jehož prý nasadili mezi české muslimy jako agenta Izraele. Dovolím si odcitovat:

“…V těchto dnech plní stránky tištěných médii, internetu a různých diskusních webů včetně mezilidské diskuse, komentářů a názorů na rozhodnutí saudskoarabského soudu ohledně odsouzení hromadně znásilněné dívky k trestu vězení a bičování. Většina diskusí se stáčí spíše k lacinému odsuzování arabské společnosti, případně islámu, bez touhy po poznáni souvislosti a podstaty celého případu…”

Takže někdo popíše jednání soudu, který odsoudil k bičování a věznění znásilněnou dívku a dopustí se laciného odsuzování arabské společnosti a islámu…? Co se tedy “laciného” přihodilo? Dívka a její přítel byli přepadeni sedmičlenným gangem krátce poté, co se setkali. Mladík byl po potyčce propuštěn, ale dívka byla poté gangem čtrnáctkrát znásilněna. Soud na východě Saudské Arábie přehodnotil svůj rozsudek trestu devatenáctileté dívky, známé pouze jako “dívka z al-Qatif”, a jejího přítele poté, co se dívka a její právní zástupce odvolali proti původnímu rozsudku.

Oba byli obviněni na základě provinění khilwa, vycházejícího z muslimského práva šari´a za to, že se jako osoby rozdílného pohlaví sešly samy v soukromí automobilu, aniž by byly v bezprostředním příbuzenském vztahu. Rozsudek byl pro dívku z původních 90 ran bičem zvýšen na 200 ran a 6 měsíců žaláře. A jak to bylo “neskandálně” Lukášem vysvětleno?

Jako patnáctiletý navázal Lhoťan rovněž kontakt s tehdy vůdčí postavou českých muslimů Mohamedem Alim Šilhavým (zemřel v roce 2008), kamarádil se s makedonskými vyznavači stejnojmenného proroka bydlícími v Ostravě. Do brněnské mešity se šel poprvé podívat až v osmnácti. Trvalo ještě dalších pár týdnů, než předstoupil při shromáždění před ostatní a byl představen jako „nový bratr“. Tak se stal oficiálně muslimem. Necítil to jako zradu na milovaném dědečkovi, oddaném katolíkovi? „Ne, protože Šilhavý mi říkal, že slušný křesťan se také dostane do ráje. Ti, co přišli po Šilhavém, už tvrdí opak,“ zdůrazňuje Lhoťan.

Rozčarování mu přinesl i hadž, pouť do Mekky. „To byla silná srážka ideálů s realitou. Mizerná hygiena, pár metrů od svatých míst prostitutky a pokoutní věštkyně, setkal jsem s rasistickým chováním vůči černochům, přestože muslimové mají plná ústa keců, jak jsou proti rasismu. Čeští organizátoři zájezdu zavedli takřka vězeňský režim, zakazovali účastníkům poutě třeba individuální procházky, přestože Saúdi poutníky v pohybu nijak neomezovali…“ tvrdil Lhoťan… Pravda je poněkud jiná; vox populi, vox dei – hlas lidu, hlas Boží, aneb zvítězil jeho populismus, zvláště když kolem sebe viděl, jak lid nenávidí islám a on má přece tak rád, když mu tleskají zvláště Vlastenecký, Svobodné a další noviny…

Nyní napíši to, co patří k mým oblíbeným klišé – zkrátka opět někoho přirovnám „k obrácení Ferdyše Pištory“… Je to ale jen dobře; lepší je objevit pravdu sice pozdě, ale přece…, (Dle spisovatele Františka Langera, …Ferdyš byl pohledný mladý muž, který se živil tím, že vykrádá kasy, případně se nechá živit mladými paničkami. Toho dne šel udělat kasu do vily továrníka Rosenštoka naproti hospodě. Ve vile v době, kdy Ferdyš již na kase pracuje, vypukne požár a Ferdyš naprosto nechtěně zachrání dvě malé továrníkovy děti, za což je z něho za odměnu poslíček v bance…)

Lukáš Lhoťan jako ředitel nevládní organizace Česko-muslimský institut vydal útlou knížku „Islám a islamismus v České republice“. V roce 2012 jsem ho požádal o rozhovor, resp. on požádal mě, aby něco napsal a měl reklamu pro svoji knížku. Učinil jsem žádané a zde bych chtěl zopakovat motto: Hlupák je jenom ten, kdo nikdy nemyslí jinak…

Jistý klasik toto úsloví zřejmě inovoval a v parafrázi řekl: „Jenom hlupák nemění své názory“. A to platí stoprocentně o Lukáši Lhoťanovi, s nímž jsem však kdysi vedl polemiky na téma, o němž nyní píše už jako realista a ne coby islámský fanatik.

Knížka je pravou literaturou faktu na zadané téma, takže v ní v podstatě nic neschází, byť stejný titul už před lety vydal Zdeněk Müller. Náboženství nebo politická ideologie násilí a zotročeni? Islám nebo islamismus? Dilema znepokojující svět, v němž žijí na dvě miliardy muslimů, co mají svůj domov jako Romové všude, dnešní Evropu a Západ nevyjímaje

Zmíněná publikace má spoustu vyargumentovaných částí, doplněných přepestrým rejstříkem zdrojů, z nichž Lhoťan čerpal. A to dává jeho mravenčí práci punc důvěryhodnosti. Třeba i v tom, jak ho dráždí, stejně jako mě, vztah Islámské nadace v Praze k Izraeli. V roce 2002 uspořádali akci v duchu antiizraelských a antisemitských výpadů; ta akce se jmenovala provokativně „Den Jeruzaléma“, nedělitelného hlavního města židovského státu. Vystoupil zde také dr. Azzam Tamimi s příspěvkem pod názvem: „Až Izrael nebude…“, v němž otevřeně propagoval vizi zničení Izraele a poté na tomto území nastolení islamistického režimu, samozřejmě s islámským právem šaría…

Výmluvná jsou v závěru publikace i slova ex šéfa ÚZSI Karla Randáka: „Na politické úrovni se islamisté pokoušejí odstranit výdobytky západní společnost a její humanistické hodnoty, jako jsou rovnost pohlaví, svoboda vyznání, svoboda projevu a jiné aspekty. Ve svých politických programech je mj. nastolení vlády jedné islamistické politické strany a zavedení již zmiňovaného islámského práva šaría…“

Koho upřímně zajímá situace na Blízkém východu, ten obsah Lhoťanovy knížky plně ocení, když říká: „Jedním z důvodů, proč je složité odlišit islám od islamismu je koncepce přetvářky (pokrytectví) taqijja. Islámisté ve svém boji proti „podřadné“ evropské společnosti s úspěchem využívají lži, přetvářku a pokrytectví s pocitem, že je jejich chování v plném souladu s islámem… Celkově je tato koncepce produktem staletého vývoje islámské společnosti a islámského práva šaría. K adaptaci taqijje na moderní podmínky pomohlo několik nepřímých vlivů… mezi muslimy revoluční koncepci o ospravedlnění pro stoupence údajné pravověrné sunny (tradice proroka Mohameda) při pácháni hříchů…“

Lukáš Lhoťan na snímku první zprava…

Šéf českých muslimů Muneeb Alrawi, inženýr původem z Iráku, který v Česku žije už víc než čtvrtstoletí, Vás nazývá Jidášem za Vaše prohlášení, že tuzemští vyznavači proroka Muhammada se stále více přiklánějí k radikálnímu islamismu a extremismu – jinak mluví mezi sebou, jinak na veřejnosti a porušují prý české zákony.  Tento muslim o vás napsal: „Mstí se, je to případ pro psychiatra. Zřetelně si ho vybavuji, když v roce 1999 poprvé přišel do brněnské mešity. Byl nepřehlédnutelný. Jako jediný sem chodil v obleku, tehdy měl takový šedozelený. Chtěl být nejvýznamnějším konvertitou, ale nakonec tu skončil jako outsider, přišel i o svou židli, postával jen v rohu…“ Co vy na tuto vaši charakteristiku?

„To bylo tím, že jsem nacházel spoustu nesrovnalosti, například při výkladu Koránu a doprovodných textů – hadísů. Vypátral jsem též Muhammadův výrok, v němž kritizuje zabíjení žen a dětí nepřátel, a v mešitě jsem řekl, že palestinský sebevražedný atentátník koná tedy v jasném rozporu s Prorokovými výroky. Alrawi a ostatní se na mě vrhli, že tomu nerozumím, protože situace v Palestině je jiná a já nejsem studovaný v islámských textech.“

Kvůli těmto rozporům mezi výroky pro muslimy a nevěřící nebo pro „studované a nestudované uši“ jste začal hledat únik v reformním islámu, jenž netrvá na doslovném výkladu kontroverzních pasáží koránu. Jak je to podle Vás a Koránu se vztahem Izraelců a Palestinců? Jsou Židé okupanti a diskriminují lokální Araby, co si říkají Palestinci?

„Tak určitě některé z izraelských postupů jsou svým způsobem diskriminační, ale je to jen reakce na teror ze strany Palestinců. Je jasné, že v této otázce má upřímná odpověď bude jen dalším důvodem nenávisti muslimů a milovníku islamistů vůči mé osobě, ale položme si otázku: Pokud by měl Izrael zaniknout kvůli tomu, že tam před sto roky nebyl, neměli by se stejným způsobem odstěhovat Turci z Turecka, které vytvořili tím, že vyvraždili jen o „pár“ let dříve původní obyvatelstvo? Přistoupíme-li na tvrzení, že Izraelci jsou okupanti a mají odejít, jak to říká například předseda Ústředí muslimských obcí Alrawi, pak trvám na tom, aby stejně tak odešli Turci z území, co okupují, pak Arabové z Egypta z území, co ukradli na koptském původním obyvatelstvu apod. Zní to absurdně, ale když „ islámská spravedlnost“ pro Palestinu, tak stejně tak i všem ostatním národům…“

Na mučedníka čekají ve čtvrtém Ráji “dívky s plnými ňadry, věkem s nimi stejné” (Korán 78:31); “dívky zrak klopící, okaté” (Korán 37:48), “jež rubínům a perlám se budou podobat” (Korán 55:58), za něž budou “oženěni” (Korán 52:20), Tyto ženy budou “dívky sklopených zraků, jichž předtím ani muž, ani džin se nedotkl” (Korán 55:56). Alláh je “učinil pannami” (Korán 56:36), a podle islámské tradice zůstanou pannami navždy. Co na to říkáte…?

„V koránu zmínka o pannách je. Je to zásadní rys odlišnosti islámu např. od křesťanství. Islám vám za násilí ve jménu Alláha slibuje víno, panny apod. Ale Ježíš násilí ve jménu víry přísně zakazuje. No, a stejně jako v jiných případech, Korán není tak dokonalý, aby prostě teologové něco nerozpracovali podrobněji v Muhammadových výrocích, ono pokud chcete, aby lákání na sexuální a požitkářské touhy lidi fungovaly i po staletích, musíte je rozpracovat podrobněji. Jinak, proč islám povoluje sebevraždu, to se spíše zeptejte v Islámské nadaci v Praze či Brně, mně to také nebyli schopni hodnověrně vysvětlit…“

Věříte, že podle programu Euromed bude za dvacet roků v Evropě přes 80 milionů muslimů?

„No, ten program moc dobře neznám, ale znám jiné výzkumy a výsledky za posledních sto let a očekávám, že to tak asi bude. V roce 1924 měli v Německu kolem 2000 muslimů a dnes, v roce 2012? Jsou jich víc než 4 miliony. Na konci Frankova režimu ve Španělsku tam bylo minimům muslimů, snad jen pár set a dnes? Přes milion. A tak bych mohl pokračovat dále. Je to prostě přirozená expanze z míst přelidnění z muslimských zemí do vylidňující se Evropy a naši politici, Ti už rezignovali, aby se pokoušeli s tím něco udělat a jen se snaží užít si své poslední roky života a lidem pravdu neříkají…“

Telavivské memento diskotéky Rasia…. Jednoho letního večera roku 2001, kdy se u vchodu do diskotéky v Tel Avivu tísnily stovky mladých, tance a hudby dychtivých Izraelců, většinou z rodin ruských přistěhovalců, vešel do davu šílený palestinský sebevrah s dynamitem kolem pasu, který vzápětí odpálil. Nechal tak pro satanskou hudbu roztrhat sebe i jednadvacet bavících se chlapců a dívek, sto dalších výbuch těžce zranil. … Snímek Břetislav Olšer

Jak se rodí sebevražední atentátníci…?

„To je složitá otázka. Důvody jsou různé, ale fakt je, že většina muslimských sebevrahů nemá motivaci sociální tísně, jak tvrdí někteří socialisté a obhájci islámu, naopak jsou z relativně bohatých a vzdělaných vrstev muslimské společnosti. Tedy politicky nekorektně asi tam bude něco v jejich víře, když v obdobných situacích se například křesťané či židé většinou neuchyluji k takovému to teroru a způsobu boje. Nedávné exploze v Jemenu hovoří za vše…“

Jaký je podle Vás rozdíl mezi šíitskými a sunnitskými muslimy?

„Rozdíl je v teologii, praxi a hlavně v tom, že šíité dokáží lépe vyjít a sžít se s jinými náboženstvími. Sice to tak nevypadá, ale dokud nebyl teokratický režim v Íránu, tak šíité dokázali spolupracovat a žít relativně v míru s ostatními. Nezapomínejme, že pro sunnitský islám jsou šíité větším nepřítelem, než židé a křesťané. Dokáži si představit, že jednoho dne vznikne sunnitský režim, který povede válku s židokřesťanskou koalicí. A také sami šíité přiznávají, že sunnité zfalšovali Korán a jeho současné znění není úplně stejné jako ten, co měl Muhammad, tedy je tu i šance na nějakou reformu islámu…“

Jen hlupák nemění svůj názor a proto nedávný fanatik tedy začal po letech opět jíst vepřové, omezil počet modliteb. „Běžný český muslim sice vepřové nejí, ale občas si dá pivo, běhá za holkama. Maso na rozdíl od ženských a alkoholu nevyvolává takovou touhu, takže je jednodušší se ho zříct,“ tvrdí Lhoťan.

„Muslimové dnes například ujišťují, že i po nastolení islámského státu, což je jejich konečný cíl, zůstanou křesťané či Židé svobodní a nedotknutelní. Není to ale pravda!“ rozohňuje se odpadlík Lhoťan. Jako důkaz předkládá událost starou čtrnáct set let: když Muhammad získal zpět ztracená muslimská území, byli krátce po jeho smrti „nevěřící“ vyzváni, aby přestoupili na islám, a kdo odmítl, byl zabit. „Na rozdíl od křesťanského práva se to islámské, tedy šaría, nevyvíjí. Pokud dnes vznikne islámský stát, bude platit to, co platilo před tisíci čtyřmi sty lety…“

Inu, tolik mé psaní o reminiscenci na téma Lukáš Lhoťan, do roku 2012 člen Muslimské obce v Brně, aneb Když jen hlupák a radikální muslim nemění svůj názor; pokud to však není jen proto, aby bral vrch jeho populismus…

Foto: ČTK a Reuters…

.http://cassad.net/tv/videos/616/

http://www.rukojmi.cz/clanky/893-ceka-me-spousta-prace-ale-nepochybuji-o-tom-ze-nakonec-zvitezime

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/blogy/1557368-radikalni-islam-je-novodoby-mor

https://www.youtube.com/watch?v=_e9b4dyu7Bs

http://www.rukojmi.cz/clanky/276-je-rozdil-mezi-muslimkou-v-hidzabu-a-jeptiskou-v-reholnim-odevu

Buďme rádi za naše Cikány, řekl spisovatel Olšer. A pak hovořil o podřezávání krků, znásilňování Evropanek gangy přistěhovalců a přílivu 56 milionů muslimů do EU

Korán: Žádný verš o soužití, přátelství a spolupráci s nemuslimy

Jednou si s láskou a slzou v oku vzpomeneme na romské socky z Česka

http://svobodnenoviny.eu/ukamenovani-dle-allaha-kdo-z-vas-je-bez-viny-at-hodi-kamenem/

EU se oddala islámu…?

Je rozdíl mezi muslimkou v hidžábu

http://www.youtube.com/embed/RtgbvotqVFE?rel=0

Izraelské osudy – Tisíc a jedna pravda ve Svaté zemi” jako eKniha – (http://www.ereading.cz/cs/detail-knihy/izraelske-osudy?eid=1135

Reklama:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *