Jak se nechat před Vánocemi napálit…

15. Prosinec, 2008 – 12:37

Vánoční čas je vždycky příležitost pro obchodníky se vším možným i nemožným. Také si všichni krámkaři pochvalují, jak se jim kasičky plní milionky. Stejně jako firmě Comodo spol. s r. o. Přišla totiž s geniálním nápadem, jak naslibovat, pořádně se nabalit a skoro nic nedát.

Když si v krámě na CD přečtete „Zlaté české hity“ a názvy proslavených písniček jako „Oh Rudy, nechtěj mi lásku brát“, „Maluj zase obrázky“, „Náhrobní kámen“ či „Slavíci z Madridu“, „Červená řeka“ a desítky dalších, nezaváháte, a jelikož jste přesvědčeni, že uslyšíte své oblíbené zpěváky, vůbec se nezeptáte, co a jak…

Těšíte se, jak uděláte krásným dárkem radost svým blízkým a jak si na Silvestra k bujaré oslavě Nového roku poslechnete Helenu Vondráčkovou, Pavla Bobka, Hanu Zagorovou, Waldemara Matušku či Petra Nováka, Pavla Nováka a Michala Tučného.

Zásadní, takřka infarktový omyl. Uslyšíte jen plagiátory Slávka Janáka, Veroniku Pochylou, M. Janotu, Bobra či Leoše Botela a další „hvězdy“, které využily chronicky známých a oblíbených hitů pro svůj kšeft.

Že vám nic tato jména neříkají? Nejste sami, kdo žasne a začne si nadávat, že se před koupí raději nezeptal, co se skrývá pod názvem „Zlaté české hity“.

Kolik by to firmu stálo, kdyby si chtěla pozvat na natáčení opravdové hvězdy, netřeba povídat, zvláště že málokterá by dala přednost Comodo spol. s r. o., před renomovanými nahrávacími studii.

To samé však vás čeká i nad dalším CD stejného vydavatele, který tu samou habaďuru přichystal i se slovenskými zpěváky na nosiči pod názvem „To nej ze slovenských ploužáků“.

A opět vám srdce poskočí, když si přečtete hitovky „Modrá“, „Jedenácté prikázanie“, „Co bolí to prebolí“ nebo „Biely kvet“ či „Voda, čo ma drží nad vodou“…

Už se vidíte, jak se při silvestrovské mejdanu rozplýváte u hlasů Miro Žbirky, Elánu nebo Jany Kirschner a dalších slovenských hvězd pop-muzik.

Ale znovu vaše chyba, že jste si hned v obchodě nepřečetli mikroskopickým písmem na zadní straně CD napsané, že si „zaploužíte“ při naslouchání tuctových hvězdiček Pepína, Dominika, Baťeka, Zuzky či P. Fuksové a jiných „dřevěných“ slavíčků, kteří pravé zpěváky jen iminutují.

To ale už má firma milionky v kapse, a jelikož se v podstatě ničím neprovinila, jen špatnými mravy, můžete si za svoji chybu tak akorát vlepit sami sobě pořádného facana…

Jako když si na asijské tržnicích koupíte trička s významnou a chráněnou značkou Adidas, Niké nebo Lacros, co jsou ve skutečnosti jen falešne napodobeny, věrné jako originál….

Nebo čínskou motorku, co je pouze špatně okopírovaným českým výrobkem, ukradeným copyrightem a patentem, jen s tím rozdílem, že na té čínské mašině se pro její poruchovost můžete i zabít…

Kdo zkrátka umí, ten za baťovských 99 Kč/CD umí, ostatní nádivové jen čumí…

Reklama:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *